Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate . Odată adăugat în coșul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a produsului sau serviciului.
Prin finalizarea comenzii clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii.
Prin finalizarea comenzii, clientul consimte că Competio Capital S.R.L. poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de pernille.ro, în orice situație în care este necesara contactarea clientului.
Coletul cu produse va fi livrat acasă, print-un curier cu care colaborăm.
– Costul de livrare va fi de 25 lei, în toată țara și este suportat de client. Acesta va fi achitat la destinatie de catre cumparator.
Termenul de livrare este 1-4 zile lucrătoare
Vă vom notifica când coletul a plecat de la noi.
Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa completată în formularul de comandă. Există totuși și situații în care coletul poate ajunge la destinație după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.
pernille.ro va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
În cazul în care veți comanda un produs care momentan nu este pe stoc, vă vom informa despre aceasta situatie. Vom putea livra un produs similar, având acelasi preț, cu acordul dvs.
Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii comenzii pe site.
Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări.
În cazul livrarii la locul de muncă al clientului, caz în care curierul nu poate avea acces în locația respectivă, clientul trebuie să se asigure că poate receptiona comanda.
Livrarea se considera a fi îndeplinită de către pernille.ro, la momentul predării produselor comandate către client la adresa selectata de acesta la momentul plasării comenzii.
Detaliile de livrare a produselor sau serviciilor incluzand, dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuala din partea Competio Capital S.R.L., fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri. Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunostință comerciantului în cel mult 2 zile de la data livrării.(trimitere fotografii)
Cum se poate returna un articol?
Nu sunteti complet satisfacut? Puteti returna produsele cumparate, in ambalajul original, fara semne de uzura, deteriorare sau murdarie, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati. Returul se anunta in prealabil in maxim 24 ore de la receptia coletului, pe adresa de email contact@pernille.ro. Va rugam sa mentionati numele pe care s-a facut comanda si adresa de livrare, precum si denumirea produselor care se doresc a fi returnate.
Iti recomandam sa incluzi numarul comenzii (ID-ul comenzii) sau numarul facturii, precum si numarul contului bancar (precizand si numele titularului) catre care urmeaza sa se efectueze rambursarea. Conform legii, este nevoie de o declaratie clara a retragerii tale din contractul de achizitie in cauza.
Continutul coletului se va returna in conditiile in care a fost primit (ambalaj corespunzator).
Plata transportului de retur al produselor cade in sarcina clientului. In cazul in care se trimite coletul cu plata la noi, acesta va fi refuzat.
Dupa receptionarea coletului supus returului si constatarea indeplinirii conditiilor de returnare Competio Capital S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 15 de zile de la data primirii returului, exceptand costurile legate de transport.
contact@pernille.ro
© Copyright pernille.ro. All rights reserved. Powered by webinspire.ro